Arturs Evarts

Pārdošanas projektu vadītājs

+371 22818188
arturs@amro.lv

Visi kontakti

3G Cilvēku plūsmas skaitītāji

Apraksts

Ērta uzstādīšanu bez jebkādu vadu montāžas, atskaišu daudzveidība un funkcionalitāte, kā arī sistēmas komponenšu drošību un efektīvo cenu ir novērtējuši klienti vairāk kā 20 valstīs.

Jūs iegūsiet pilnībā automatizētu apmeklētāju uzskaites sistēmu ar iespēju kombinēt veikalu apmeklējumu statistiku dažādos laika periodos (stunda, diena, nedēļa, mēnesis, gads) ar finansu datiem (pārdoto preču skaits, pārdošanas apjoms naudas izteiksmē). Kā arī jūs varēsiet kontrolēt veikala atvēršanas un aizvēršanas laikus, kā arī veidot dažādas statistiskās un analītiskās atskaites gan visam veikalu tīklam kopsummā, gan katram veikalam atsevišķi. Detalizēta informācija par apmeklētāju uzskaites sistēmu un pieejamajām atskaitēm pielikumā.

Kopumā, apmeklētāju uzskaites sistēma SensMax ļaus jums izanalizēt veikalu apmeklējamības tendences, noteikt apmeklētāju konversiju pircējos dažādos laika periodos, lai noteiktu administratīvo un mārketinga ietekmi uz šiem parametriem, kā arī palīdzēs organizēt veikalos efektīvāku pārdošanas plānu sasniegšanu. Apmeklētājus uzskaites sistēma SensMax palīdzēs optimizēt personāla un veikalu darba grafikus, palielināt pārdevēju darba efektivitāti, noteikt un izvēlēties efektīvākās mārketinga akciju un reklāmas veidus, kas rezultātā palielinās pārdošanas un peļņas apjomus.

No Baltijas klientiem pazīstamākie ir: RIMI, TELE2, LMT, DUAL, TRODEKS, RD ELECTRONICS, CENUKLUBS, STENDERS, JYSK, NS KING, GRENARDI, TEHNOLAND, LAUMA LINGERIE, TOP SHOP, DORMEO, SPROTLAND, LEGO, AAPTIEKA, un citi.

Tehniskās iezīmes

  • Izmēri : 116 x 68,6 x 22,3 mm
  • Materiāls : ABS Plastic – Melns
  • Barošanas avots: 2 x 1,5 V AA
  • Strāvas patēriņš: +/- 60 uA
  • Bateriju darbības laiks: +/- 4 gadi
  • Maksimālais attālums starp blokiem: 10m
  • Maksimālais skaita vērtība: 999999

Priekšrocības

Šāda tipa sistēma dos iespēju izvērtēt:

  • Patērētāju skaitu veikalos, kā arī noteikt apmeklējamības tendences;
  • Novērtēt mārketinga aktivitāšu ietekmi uz patērētāju skaitu veikalos, kā arī noteikt efektīvāko aktivitāšu veidu;
  • Novērtēt pārdevēju efektivitāti pēc dažādiem patērētāju konverisjas parametriem – apmeklētājs/pircējs, apmeklētājs/preču skaits, apmeklētājs/pirkumu summa;
  • Izvērtēt iekšējo pārdošanas apmācību efektivitāti un to ietekmi uz konversijas parametriem;
  • Noteikt optimālos veikalu darba laikus, kā arī optimizēt darbinieku darba grafikus.

Kā rezultātā, jūs iegūsiet instrumentu, kas palīdz izvērtēt veikalu tīkla darbības efektivitāti, mārketinga aktivitāšu atdevi, pārdevēju darbu un iegūt objektīvu informāciju tālāko lēmumu pieņemšanai, kas ļautu optimizēt izdevumus un palielināt pārdošanas apjomus.

Programmatūra

Easy Report

Papildus aksesuāri

  • Pretdemolēšanas aizsargkopruss
  • Montāžas kronšteini
  • Metāla leņķa kronšteins