SlideRINDU VADĪBAS SISTĒMAS

Q-Bloom apmeklētāju plūsmas pārvaldības sistēma

Pakalpojumu sniedzēji ar garām, neorganizētām rindām un ilgiem gaidīšanas laikiem ir ikdiena, ar kuru saskāries ikviens no mums. Tas ir iemesls, kāpēc mūsdienās uzņēmumi un iestādes arvien biežāk izvēlas rindu regulēšanas un klientu plūsmas pārvaldības sistēmu ieviešanu. Rindu regulēšanas sistēmas ir datorizēts un ekonomisks risinājums klientu apkalpošanas kvalitātes un personāla optimizācijas uzlabošanai. Sistēma nodrošina statistikas datu uzglabāšanu un reālā laika informāciju, palīdz izveidot patīkamu vidi klientu apkalpošanas centros, paaugstina uzņēmuma prestižu, lai atšķirtu sevi no konkurentiem. Jaunākās mūsdienu tehnoloģijas sniedz iespēju sistēmu paralēli pielietot arī mārketinga aktivitātēm. Q-BlOOM ir rindu regulēšanas sistēma, kas balstīta uz jaunākajām tehnoloģiju tendencēm un tirgus vajadzībām.

Deliver valuable

experiences

The customer experience is heavily influenced by the waiting time, it affects the overall customer satisfaction level, impacting the service journey, from start to end.

Bloom enables organisations to shape their customer journeys, measure relevant metrics for service efficiency, and co-create value through customer feedback.

Optimises the Customer Flow

Most organisations don’t think strategically about their customer flow. Nonetheless, it is common sense that nobody likes long queues, bureaucratic service schedulings, boring waiting areas and pointless branches transfers. Bloom optimises every stage of the customer flow, from the registration to the after-service feedback, collecting data along the way to constantly improve the service quality.

Interactive and user-friendly

Bloom has a human-centred design, your customers can easily interact with its modules when entering the queue, during the waiting time and after the service delivery.

Convenient and organised

They can choose when and where they want to enter the queue. Bloom also gives them autonomy to spend the waiting time without worries of missing their turn.

Informative and personal

Communicate continuously with your customers through an informative cross-platform system, avoiding uncertainty and showing respect for your customers’ time.

How Bloom upgrades service performance

Customer experience

Refines every service touchpoint improving the overall customer journey’s quality.

Staff

Empowers the frontline employees with user-friendly tools and useful information.

Environment

Improves the environment aesthetics organising waiting queues.

Technology

Based on the latest technologies, it is scalable and flexible, able to evolve together with your organization.

Knowledge

Allows managers to apply a sophisticated measurement model and make data-driven decisions.

Evolving demands, adaptable solution

Besides its high-customization features, Bloom has also an adaptable architecture that can be assembled in many ways to fit your organisation’s configuration.

Easy integration

Can be easily integrated with third-party systems via API-based integration.

Multilingual content

In consonance with the global market, all customer interface allows multilingual configuration.

Modular configuration

Choose from different components and assemble the system the way it better fits your service flow.

REALIZĒTIE PROJEKTI

AMRO ievieš rindu vadības sistēmu Q-BLOOM Rīgas lidostā

Pakalpojumu sniedzēji ar garām, neorganizētām rindām un ilgiem gaidīšanas laikiem ir ikdiena, ar kuru saskāries ikviens no mums. Tas ir iemesls, kāpēc mūsdienās uzņēmumi un iestādes arvien biežāk izvēlas rindu regulēšanas un klientu plūsmas pārvaldības sistēmu ieviešanu. Rindu regulēšanas sistēmas ir datorizēts un ekonomisks risinājums klientu apkalpošanas kvalitātes un personāla optimizācijas uzlabošanai. Rīgas lidosta ar Q-BLOOM sistēmas palīdzību nodrošina patīkamu vidi klientu apkalpošanai un statistikas datu uzglabāšanai.

Projektu vadītājs

Ģirts Belozerovs

Mob.tel.: +371 20202045
E-pasts: girts@amro.lv

Visi kontakti


X