Arturs Evarts

Pārdošanas projektu vadītājs

+371 22818188
arturs@amro.lv

Visi kontakti

Sensmax EasyReport

Apraksts

SensMax EasyReport cilvēku uzskaites programmatūra ir paredzēta datu attēlošanai, kas tiek iegūti no cilvēku skaitītājiem un klientu aptaujas pogām, dažāda veida tabulu un grafiku veidā.

Cilvēku uzskaites programmatūra atspoguļo statistikas datus vienam atsevišķam skaitītājam vai skaitītāju grupai.

Pastāv iespēja importēt finanšu statistikas datus no kases aparātiem, lai apvienotu cilvēku skaita un ieņēmumu datus vienā ziņojumā.

Jūs varat apskatīt informāciju no cilvēku uzskaites ierīcēm dažāda veida atskaitēs par dažādiem periodiem – 5 minūtes, stunda, diena, nedēļa, mēnesis un gads.

Programma ir paredzēta izmantošanai Microsoft Windows vidē un to ir iespējams instalēt uz stacionārā vai portatīvā datora.

Jūs varat grupēt skaitītājus atbilstoši jūsu uzņēmuma reģionālajai struktūrai vai apkopot kopējos datus no visa tīkla vai tikai viena skaitītāja.

Programma ir pielāgota darbam ar vairākiem lietotājiem ar iespēju katram lietotājam iestatīt dažādas piekļuves tiesības.

EasyReport atbalsta automātisko datu lejupielādi gan no SensWeb mākoņglabātuves, gan no lokāli uzstādītā SensMax Server risinājuma.

 

Darbības princips:

Bezvadu cilvēku skaitītāji un klientu aptaujas pogas apkopo statistikas datus un ik pēc 20 minūtēm pārsūta tos uz centrālo datu bāzi, izmantojot LAN/interneta pieslēgumu vai 3G/mobilo internetu.

Ja ir nepieciešama datu bāzes atjaunošana reāllaikā, ir iespējams izmantot datu marķēšanu ar laika atzīmi.

SensMax EasyReport programma lejupielādē datus no centrālās datu bāzes un atspoguļo tos dažāda veida atskaitēs un grafikos.

Lietotājs var apskatīt statistiku no katra atsevišķa skaitītāja vai skaitītāju grupas, kas ir apvienoti vienā sistēmā.

Tāpat pastāv iespēja importēt finanšu datus no kases aparātiem, lai informāciju par cilvēku skaitu salīdzinātu ar faktisko pirkumu skaitu.

 

Apmeklētāju pārvēršana par pircējiem:

SensMax pircēju uzskaites sistēma ļauj importēt finanšu datus no jūsu POS sistēmām, lai automatizētu pircēju datus – cik cilvēki ienāca veikalā un cik no tiem veica pirkumus. Šī informācija ir būtiski svarīga, lai noteiktu katras tirdzniecības vietas veiktspējas rādītājus (KPI).

Lielākā daļa mūsu klientu ziņo par pircēju skaita palielināšanos par 10-15% pēc SensMax klientu uzskaites risinājumu ieviešanas tirdzniecības vietās un pārdošanas vadībā. Pircēju skaitam ir tieša ietekme uz peļņu. Lūdzu, parēķiniet, par cik pieaugs jūsu peļņa, ja pircēju skaits pieaugs vismaz par 10%?

Cilvēku skaitītāji parāda jums patieso potenciālo klientu, kas apmeklē jūsu veikalus, skaitu. Cilvēku uzskaites sistēma ļauj noteikt, cik daudzi no apmeklētājiem kļūst par pircējiem, kā arī ļauj noteikt pārdevēju un konsultantu efektivitāti.

 

SensMax cilvēku uzskaites sistēma sniedz jums iespēju automatizēt galvenos radītājus par pircējiem:

  • Apmeklētāji pret pircējiem rādītājs norāda uz pārdošanas komandas efektivitāti.
  • Apmeklētāji pret nopirktajām precēm norāda uz to, cik efektīvi tiek pārdotas papildu preces.
  • Apmeklētāji pret naudu norāda uz to, cik efektīvi ir mārketinga pasākumi.
  1. piemērs: Papildu preču pārdošanas apjomi

Cilvēku uzskaites sistēma parāda vidējo preču skaitu, ko iegādājas viens pircējs. Šis rādītājs ļauj jums novērtēt to, cik efektīvi strādā konsultanti un pārdevēji. Iedomāsimies, ka ieguldījāt līdzekļus darbinieku apmācībā. Ar cilvēku uzskaites sistēmas palīdzību jūs varēsiet noteikt to, kā ir mainījies vidējais pārdošanas apjoms uz vienu pircēju, lai noteiktu apmācību efektivitāti.

  1. piemērs:Pārdošanas darbinieku darba grafika plānošana

Cilvēku skaitītāji parāda jums patieso potenciālo klientu, kas apmeklē jūsu veikalus, skaitu. Iedomāsimies, ka jūsu cilvēku uzskaites sistēma rāda, ka sestdienas ir dienas, kad veikalā cilvēku ir visvairāk, bet nākamais laiks, kad apmeklētāju ir visvairāk, ir trešdienas periodā no 12.00 līdz 15.00.  Tas nozīmē to, ka šajā laikā visiem darbiniekiem ir jāatrodas tirdzniecības zālē, lai apkalpotu pircējus.

  1. piemērs:Mārketinga pasākumu efektivitātes noteikšana

Ar cilvēku uzskaites sistēmu ir iespējams uzzināt vidējo naudas summu, kuru jums atnes viens pircējs. Šī informācija ir būtiski svarīga mārketinga pasākumu efektivitātes noteikšanai. Piemēram, jūs ieguldījāt 3000 EUR radio reklāmās. Cilvēku uzskaites sistēma liecina, ka viens pircējs jums atnes vidēji 10 EUR. Šie dati ļauj jums noteikt reklāmas efektivitāti, pārbaudot, vai pircēju skaits veikalā ir kļuvis lielāks.

Aprēķina formula: 3000 EUR : 10 EUR = 300 pircēji.  Tas nozīmē, ka reklāma ir bijusi efektīva tikai tad, ja tā piesaistīs vairāk par 300 pircējiem, salīdzinot ar iepriekšējo vidējo pircēju skaitu. Šādā veidā jums būs iespēja noteikt efektīvākos risinājumus pircēju piesaistīšanai.

Tāpat ir iespējami gadījumi, kad piesaistīsiet vairāk par 500 pircējiem, bet jūsu pārdošanas komanda šādam pircēju skaitam nav iepriekš sagatavota.

Priekšrocības

  • Daudzveidīgas atskaites – vairāk par 20 statistikas, analītikas, administratīvo un finanšu atskaišu par cilvēku plūsmu veidiem.

 

  • Atskaites grafiku un tabulu veidā palīdz vizualizēt statistikas datus un apskatīt detalizētu informāciju no katra atsevišķa skaitītāja.

 

  • Finanšu datu importēšanas rīks ar iebūvēto datu šķirotāju ir savietojams ar lielāko daļu POS datu formātu un atspoguļo tos SensMax programmā.

 

  • Ziņojumi par pircējiem atspoguļo trīs galvenos parametrus – apmeklētāji pret pircējiem, apmeklētāji pret iztērēto naudu, apmeklētāji pret iegādāto preču skaitu.

 

  • Klientu aptauju dati ar automātisko tīkla popularitātes veicināšanas indeksu (Network Promoter Score index).

 

  • Biežāk izmantoto atskaišu saraksts ļauj saglabāt jums visvairāk interesējošos datus un atgriezties pie tiem tad, kad vēlaties.

 

X