Grozs ir tukšs.
Biežāk uzdoties jautājumi:
Kādi pakalpojumi ietilpst apkalpošanas līgumā?
Saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.96 – “Nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektronisko ierīču un iekārtu lietošanas kārtība” – piedāvājam slēgt kases aparātu un kases sistēmu apkalošanas līgumus.
Ņemot vērā šobrīd spēkā esošos MK noteikumus, apkalpošanas līguma slēgšana pirms kases aparāta lietošanas uzsākšanas ir obligāta prasība.
Noslēdzot apkalpošanas līgumu Jūs iegūsiet:
- bezmaksas konsultācijas pa telefonu
- fiksētu reakcijas laiku
- pazeminātas servisa izmaksas,
- atlaides izejmaterialiem
- aktuālo informācuju par izmaiņām saistībā ar kases aparātu lietošanu
- Piedāvājam apkalpot sekojošos kases aparātu modeļus – https://www6.vid.gov.lv/VID_PDB/KA/Tirg
Par pieejamajiem kases aparātu apkalpošanas līgumiem, noteikumiem un cenām, Lūdzu vaicājiet mūsu tirdzniecības speciālistiem.
Kā uzlikt kases aparātu uzskaitē?
- Lūdzam vadīties pēc instrukcijas šeit > > >
Ir uzlīmes, kas paredzētas tiešās termo drukas printeriem un ir uzlīmes, kas paredzētas termo pārneses printeriem.
Tiešās termo drukas uzlīmes pārsvarā izmanto, lai drukātu svītru kodus, preču aprakstus pārtikas produktiem, adresātus aploksnēm u.c., jo šī druka uz uzlīmes saglabājas vidēji līdz vienam gadam. Pieejamas ir Termo Eco un Termo Top uzlīmes.
Uzlīmju klāsts, kas paredzēts termo pārneses drukai ir krietni plašāks, jo ar termo pārnesi var drukāt tik pat kā uz jeb kura materiāla. Populārākie materiāli ir „Semigloss” (Glancēts papīrs) „Vellum” (matēts papīrs) un „PP” (plastikāts), kas ir ūdens noturīgas uzlīmes.
Pārdošanas projektu vadītājs
Arturs Evarts
Mob.tel.: +371 22818188
E-pasts: arturs@amro.lv