Klientu lojalitātes sistēma

Klientu apmierinātības novērtēšanai, kas ir izstrādāta ar mērķi sniegt uzņēmumiem vai valsts iestādēm klientu viedokli par saņemtajiem pakalpojumiem. Klientu apmierinātības novērtēšanas sistēma palīdz jums izprast klientu faktisko viedokli un atklāt problēmas, kas jānovērš, lai paaugstinātu klientu apmierinātību ar jūsu zīmolu, pakalpojumiem vai precēm. Klientu apmierinātības poga ir ļoti vienkārši uzstādāma, jo, pateicoties bezvadu funkcionalitātei, nav nepieciešams pieslēgums elektrības padeves tīklam ar vadu.

  • APRAKSTS
  • DATU ANALĪZE
  • MĒRĶIS
  • IEKĀRTAS

Jūs varat saglabāt klientu atgriezeniskās saites vēsturi un sekot klientu apmierinātības tendencēm konkrētajā vietā vai visā filiāļu tīklā, ko nodrošina centralizēta un automatizēta uzskaites sistēma. Jūs varat izmantot SensMax klientu apmierinātības novērtēšanas sistēmas statistikas datus kopā ar SensMax klientu uzskaites sistēmas datiem datu apstrādes programmā EasyReport. Klientu apmierinātības novērtēšanas bezvadu pogu ir ļoti vienkārši uzstādīt uz galda vai atsevišķa statīva, neizmantojot īpašus stiprinājumus vai vadus pieslēgumam elektrotīklam. Uz pogas ir paredzēta vieta izdrukātam jautājumam un ir trīs pogas, kas atspoguļo apmierinātības līmeni smaidiņu veidā. Katrs klients var sniegt savu viedokli par saņemto pakalpojumu, nospiežot atbilstošo smaidiņa pogu. Iebūvētā pogu nospiešanas uzskaites sistēma nepieļauj pārmērīgu pogu nospiešanas daudzumu īsā laikā. Klientu atgriezeniskās saites statistika tiek saglabāta ierīces iebūvētajā atmiņā un to ir iespējams pārsūtīt uz jebkuru tīklam pieslēgto datoru vai centrālo serveri datu apstrādei. Klientu apmierinātības datus ir iespējams kombinēt ar apmeklētāju skaita statistiku vienotās atskaitēs.

Klientu apmierinātības novērtēšanas sistēmas dati ir apskatāmi dažādu veidu atskaitēs par dienu, mēnesi, ceturksni un gadu. Datus ir iespējams apskatīt diagrammu vai tabulu veidā, kā arī eksportēt PDF, XLS un CSV datu formātos.  Easy atskaišu programma nodrošina automātisku klientu lojalitātes rādītāja atskaiti. Klientu lojalitātes rādītājs ir rādītājs, kas mēra klientu kopējo apmierinātību. Šis rādītājs skaidri un vienkārši atspoguļo klientu apmierinātību kā koeficientu, ko veido attiecība starp cilvēkiem, kas ir un kas nav apmierināti ar jūsu uzņēmumu. Klientu lojalitātes rādītājs ir nozīmīgs rīks, kas ļauj izprast klientu apmierinātības/neapmierinātības iemeslus un norādīt potenciālo virzienu jūsu uzņēmuma pakalpojumu vai preču attīstībai. Šis rādītājs parāda to, cik lielā mērā klients būs gatavs ieteikt jūsu uzņēmuma pakalpojumus vai preces saviem draugiem un kolēģiem. Klientu lojalitātes koeficientu aprēķina ar formulu = Apmierinātie klienti (%) – Neapmierinātie klienti (%)

Par apmierinātiem klientiem tiek uzskatīti visi tie cilvēki, kas novērtē sniegto pakalpojumu vai preci a augstāko atzīmi, bet neapmierinātie klienti ir tie, kas ir novērtējuši uzņēmumu neitrāli vai negatīvi, bet neitrālie vērtējumi netiek iekļauti lojalitātes koeficienta aprēķinā. Jo lielāks ir jūsu klientu apmierinātības koeficients, jo lielāka ir iespējamība, ka jūsu klienti dalīsies ar pozitīvo viedokli par jūsu uzņēmumu ar saviem radiniekiem, bet, ja koeficients ir zems vai negatīvs, jums ir jāveic pasākumi, lai uzlabotu jūsu uzņēmuma procesus, apkalpošanas kvalitāti un darbinieku attieksmi pret klientiem.

Lojalitātes poga ir ar baterijām darbināma bezvadu ierīce klientu apmierinātības novērtēšanai. Tā ir aprīkota ar trīs smaidiņu pogām un plastmasas kabatu izdrukāta jautājuma ievietošanai. Bateriju darbības laiks ir līdz 2 gadiem. Poga saglabā klientu viedokli iekšējā atmiņā, kas ir pietiekami liela, lai glabātu statistiku par 25 dienām. Dati no pogas tiek automātiski pārsūtīti uz datu apkopotāju ar radio kanāla palīdzību. Tālāk klientu apmierinātības statistikas dati tiek pārsūtīti uz centrālo datu bāzi tīklā vai ar 2G interneta pieslēguma palīdzību apstrādei ar EasyReport. Jūs varat apskatīt klientu apmierinātības datus grafisku atskaišu vai tabulu veidā. Ja izmantojat klientu uzskaites risinājumu, tad varat apvienot klientu lojalitātes uzskaites datus ar apmeklētāju skaita datiem.

 

architecture

Programmatūra

Jūs varat instalēt pārskatu programmatūru savos serveros vai izmantot mākoņa pārskatu portālu.

wireless

Bezvadu savienojums

Smaidiņu pultis datus pārsūta ar Wi-Fi palīdzību. Tie ir viegli uzstādāmi, ko varat veikt arī pašrocīgi.

3G

3G pārraides iespējas

Vietās kur nav pieejams internets ir iespējams pielietot 3G datu kolektorus

saving_time

Anti spama filtrs

Inteliģentais digitālais algoritms filtrē surogātpasta nospiedumus jebkurai emocijai.

outdoor

izturība

Pultis ir izgatavotas no izturīgas ABS plastikas

battery

liels darbības resurss

Pultis strādā izmantojot standarta AA baterijas, kuru darbības laiks ir līdz 2 gadiem

Jaunums

MOODBOX SMAIDIŅU PULTS

Klientu lojalitātes pults ar pieciem smaidiņiem. Pults ir stiprināma pie galda vai grīdas statīva.

Ērta, pārskatāma un funkcionāla datu apstrādes programmatūra