Apkalpošanas novērtēšanas sistēma

Untitled-1

Apraksts

 

Klientu apmierinātības novērtēšanai, kas ir izstrādāta ar mērķi sniegt uzņēmumiem vai valsts iestādēm klientu viedokli par saņemtajiem pakalpojumiem. Klientu apmierinātības novērtēšanas sistēma palīdz jums izprast klientu faktisko viedokli un atklāt problēmas, kas jānovērš, lai paaugstinātu klientu apmierinātību ar jūsu zīmolu, pakalpojumiem vai precēm. Klientu apmierinātības poga ir ļoti vienkārši uzstādāma, jo, pateicoties bezvadu funkcionalitātei, nav nepieciešams pieslēgums elektrības padeves tīklam ar vadu.

Jūs varat saglabāt klientu atgriezeniskās saites vēsturi un sekot klientu apmierinātības tendencēm konkrētajā vietā vai visā filiāļu tīklā, ko nodrošina centralizēta un automatizēta uzskaites sistēma. Jūs varat izmantot SensMax klientu apmierinātības novērtēšanas sistēmas statistikas datus kopā ar SensMax klientu uzskaites sistēmas datiem datu apstrādes programmā EasyReport.   Klientu apmierinātības novērtēšanas bezvadu pogu ir ļoti vienkārši uzstādīt uz galda vai atsevišķa statīva, neizmantojot īpašus stiprinājumus vai vadus pieslēgumam elektrotīklam. Uz pogas ir paredzēta vieta izdrukātam jautājumam un ir trīs pogas, kas atspoguļo apmierinātības līmeni smaidiņu veidā. Katrs klients var sniegt savu viedokli par saņemto pakalpojumu, nospiežot atbilstošo smaidiņa pogu. Iebūvētā pogu nospiešanas uzskaites sistēma nepieļauj pārmērīgu pogu nospiešanas daudzumu īsā laikā.  Klientu atgriezeniskās saites statistika tiek saglabāta ierīces iebūvētajā atmiņā un to ir iespējams pārsūtīt uz jebkuru tīklam pieslēgto datoru vai centrālo serveri datu apstrādei. Klientu apmierinātības datus ir iespējams kombinēt ar apmeklētāju skaita statistiku vienotās atskaitēs.

 

 

Klientu lojalitātes rādītājs –

Klientu apmierinātības novērtēšanas sistēmas dati ir apskatāmi dažādu veidu atskaitēs par dienu, mēnesi, ceturksni un gadu. Datus ir iespējams apskatīt diagrammu vai tabulu veidā, kā arī eksportēt PDF, XLS un CSV datu formātos.  Easy atskaišu programma nodrošina automātisku klientu lojalitātes rādītāja atskaiti.

Klientu lojalitātes rādītājs ir rādītājs, kas mēra klientu kopējo apmierinātību. Šis rādītājs skaidri un vienkārši atspoguļo klientu apmierinātību kā koeficientu, ko veido attiecība starp cilvēkiem, kas ir un kas nav apmierināti ar jūsu uzņēmumu. Klientu lojalitātes rādītājs ir nozīmīgs rīks, kas ļauj izprast klientu apmierinātības/neapmierinātības iemeslus un norādīt potenciālo virzienu jūsu uzņēmuma pakalpojumu vai preču attīstībai. Šis rādītājs parāda to, cik lielā mērā klients būs gatavs ieteikt jūsu uzņēmuma pakalpojumus vai preces saviem draugiem un kolēģiem. Klientu lojalitātes koeficientu aprēķina ar formulu = Apmierinātie klienti (%) – Neapmierinātie klienti (%)

Par apmierinātiem klientiem tiek uzskatīti visi tie cilvēki, kas novērtē sniegto pakalpojumu vai preci a augstāko atzīmi, bet neapmierinātie klienti ir tie, kas ir novērtējuši uzņēmumu neitrāli vai negatīvi, bet neitrālie vērtējumi netiek iekļauti lojalitātes koeficienta aprēķinā. Jo lielāks ir jūsu klientu apmierinātības koeficients, jo lielāka ir iespējamība, ka jūsu klienti dalīsies ar pozitīvo viedokli par jūsu uzņēmumu ar saviem radiniekiem, bet, ja koeficients ir zems vai negatīvs, jums ir jāveic pasākumi, lai uzlabotu jūsu uzņēmuma procesus, apkalpošanas kvalitāti un darbinieku attieksmi pret klientiem.

Lojalitātes poga ir ar baterijām darbināma bezvadu ierīce klientu apmierinātības novērtēšanai. Tā ir aprīkota ar trīs smaidiņu pogām un plastmasas kabatu izdrukāta jautājuma ievietošanai. Bateriju darbības laiks ir līdz 2 gadiem. Poga saglabā klientu viedokli iekšējā atmiņā, kas ir pietiekami liela, lai glabātu statistiku par 25 dienām.

Dati no pogas tiek automātiski pārsūtīti uz datu apkopotāju ar radio kanāla palīdzību. Tālāk klientu apmierinātības statistikas dati tiek pārsūtīti uz centrālo datu bāzi tīklā vai ar 2G interneta pieslēguma palīdzību apstrādei ar EasyReport. Jūs varat apskatīt klientu apmierinātības datus grafisku atskaišu vai tabulu veidā. Ja izmantojat klientu uzskaites risinājumu, tad varat apvienot klientu lojalitātes uzskaites datus ar apmeklētāju skaita datiem.

 

 

Ir pieejami trīs lojalitātes pogas modeļi:

  • Loyalty Button L3 – standarta datu pārraides diapazons līdz 30-40 m,
  • Loyalty Button L3 LR – paplašināts komunikācijas diapazons nodrošina datu pārraidi 150 m rādiusā atklātās platībās un 50 m caur sienām.
  • Loyalty Button L3 LR – maksimālais komunikācijas diapazons nodrošina datu pārraidi 900 m rādiusā atklātās platībās un 150 m caur sienām.

 

Kā strādā datu apkopotājs?

Datu apkopotājs TCPIP nolasa datus no elektroniskajām klientu skaita uzskaites sistēmām un klientu apmierinātības pogām, izmantojot radio kanālu ar frekvenci  2,4GHz vai 868MHz (915MHz ASV).

Viens datu apkopotājs spēj apkopot datus no 10 vienvirziena klientu skaita uzskaites ierīcēm vai 5 divvirzienu ierīcēm, kā arī no 10 klientu apmierinātības pogām. Datu apkopotāju modeļi SensMAX TCPIP LR un SensMax TCPIP SLR atbalsta līdz pat 60 vienvirziena klientu skaita uzskaites ierīcēm, 30 divvirzienu uzskaites ierīcēm un 30 lojalitātes pogām. Atkarībā no datu apkopotāja modeļa, ir trīs datu pārraides attāluma diapazoni – līdz 50 m, 150 m un 900 m. Datu apkopotājs mazumtirdzniecības veikalu klientu skaita uzskaitei un klientu lojalitātes pogām ir aprīkots ar iekšējo atmiņu, kas ļauj uzglabāt statistiku par 250 dienām.

Ir iespējams iestatīt datu nolasīšanas biežumu no 1 reizes minūtē līdz 1 reizei stundā.

TCPIP datu apkopotājs elektroniskajām apmeklētāju uzskaites ierīcēm un klientu apmierinātības pogām ir ļoti vienkārši uzstādāms – jums ir jāpieslēdz ierīce LAN vadam un tas arī viss – statistikas dati tiks automātiski nosūtīti uz iepriekš iestatītā centrālā servera IP adresi. Datu glabāšanai varat izmantot savus serverus vai nosūtīt tos uz mākoņglabātuvi ar SensMax SensWeb lietotnes palīdzību. Lūdzu, pārliecinieties par to, ka jūsu maršrutētājam/ugunsmūrim ir atvērts 2029. ports.

Ir pieejami trīs apmeklētāju uzskaites ierīču datu apkopotāju modeļi ar dažādiem datu pārraides diapazoniem. Lūdzu, izvēlieties ierīci atbilstoši telpām, kurās to ir paredzēts uzstādīt:

  • TCPIP – standarta datu pārraides diapazons līdz 30-40m,
  • TCPIP LR – paplašināts komunikācijas diapazons nodrošina datu pārraidi 150m rādiusā atklātās platībās un 50m caur sienām.
  • Pro TCPIP SLR – maksimālais komunikācijas diapazons nodrošina datu pārraidi 900m rādiusā atklātās platībās un 150m caur sienām.

 

SensMax TCPIP cilvēku skaita uzskaites ierīču un klientu apmierinātības pogu datu apkopotāja priekšrocības:

  • Uzticama ierīce – datu apkopotājs izmanto tiešo pieslēgumu lokālā tīkla maršrutētājam un ir pasargāts no darbības pārtraukumiem.
  • Iebūvētā atmiņa – saglabā statistiku par 250 dienām.
  • Automātiskā atskaites sistēma – nodrošina automātisku statistikas datu pārsūtīšanu uz centrālo datu bāzi.
  • Vienkārša uzstādīšana – ierīce ir vienkārši un ātri uzstādāma.